שיווק דיגיטלי באמצעות סרטונים

עולם הדיגיטל מתקדם ומתפתח בקצב מסחרר, בכל שנה מצטרפים לשוק עוד כלים שיווקיים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך ופלטפורמות חדשות שעוזרות למפרסמים להשיג תוצאות טובות יותר בפרסום הדיגיטלי שלהם.

בכל פלטפורמה פרסומית שקיימת כיום בעולם הדיגיטל, יש עולם תוכן אחד שבאופן עקבי מקבל הרבה יותר חשיפה ומעורבות מאשר כל סוג אחר של תוכן, והתוכן הזה הוא וידאו.

וידאו נחשב כיום לצורת התוכן הנגישה והטובה ביותר בעולם הדיגיטל כדי להעביר מסרים וליצור בולטות ונראות בפלטפורמות המדיה השונות.

ועדיין, ישנה חשיבות מהותית לשני דברים עיקריים: הפלטפורמה אליה עולה הסרטון וכמובן התוכן של הסרטון. רק שילוב מנצח של שני הערכים הללו יניב הצלחה וכמות צפיות שיעשו את ההבדל ברמה השיווקית עבורכם. אז איפה כדאי להעלות סרטונים לרשת?

יוטיוב

יוטיוב הוא אתר האינטרנט הגדול בעולם לשיתוף סרטונים והוא כמובן המקום הטוב ביותר לשים בו את הסרטון שלכם. הדבר הייחודי ביוטיוב הוא העובדה שהסרטונים שעולים ליוטיוב נסרקים בגוגל באופן מלא כך שבמידה ותזינו מילות מפתח מדויקות בתיאור הסרטון שלכם, יש סיכוי לא רע בכלל שהמוני גולשים יגיעו אליו דרך חיפוש של אותו ביטוי בגוגל. הנה דוגמא:

שימו לב שהתוצאות האורגניות הראשונות בחיפוש "פרסום בפייסבוק מדריך" הן תוצאות שמגיעות מיוטיוב והן למעשה סרטוני הדרכה שעלו ליוטיוב עם ביטוי המפתח המדויק שחיפשנו.

אז אנחנו רואים שיוטיוב הוא מקום מצוין להעלות סרטונים, לקבל טראפיק איכותי ממנוע החיפוש של גוגל וכמובן למתג את עצמנו בהצלחה באמצעות התוכן שיהיה באותו סרטון.

פייסבוק

פייסבוק גם כן היא מקום נהדר לשיתוף סרטוני וידאו שיכולים להגיע למיליוני גולשים ברשת החברתית. במספר הודעות שמסרה פייסבוק בשנים האחרונות היא הכריזה כי וידאו הוא סוג התוכן המועדף על הפלטפורמה ובאופן מובהק סרטוני וידאו מקבלים כמות חשיפות גבוהה הרבה יותר מאשר סוגי תוכן אחרים כמו תמונה או קטעי טקסט בלבד.

השימוש שלנו בסרטוני וידאו שמועלים לפייסבוק הוא שונה במעט מאלו שעולים ליוטיוב בכך שסרטוני פייסבוק אמורים להיות קצרים יותר באורכם ותמציתיים יותר לעומת אלו שעולים ליוטיוב. מעבר לכך ניתן להשתמש בסרטונים שעולים לפייסבוק למגוון שימושים כמו: יצירת קמפיינים ללידים, שיתוף הסרטונים בקבוצות רלוונטיות לבית העסק וכדומה.

לסיכום

יצירת וידאו היא הזדמנות נהדרת לעסקים שרוצים ליצור לעצמם מיתוג חזק יותר, בידול ונראות ייחודית. בטרם יצירת הסרטונים עצמם כדאי להתייעץ אם משרד פרסום או אנשי מקצוע המתמחים ביצירה ועריכה של וידוא. בנוסף לכך, חשוב להגדיר בדיוק רב מה יהיה התוכן בסרטונים, מה הערך המוסף שהם נותנים ללקוחות וכמובן להיכן אנחנו נעלה את הסרטונים ואיך נדאג להגדלת כמות הצפיות והחשיפות של הסרטונים.

בהצלחה!

דילוג לתוכן