English
שירותיםServiceתיק עבודותjobהרשמוnewsletter
ליצירת קשר/ קבלת הצעת מחיר
ליצירת קשר אנא מלאו את הטופס או חייגו 03-9191618
LinkedInLinkedIn
התקשרו: 03-9191618
היילנדר הפקות
תיק עבודות - סרטי תדמית וסרטי אנימציה

סרט תדמית לעסקים

  • כעסק, אתה רוצה להגיע לתודעה ציבורית ולייצר חיבור עם קהל הלקוחות שלך. לפעמים, תרצה גם להעביר מסר או מידע חדש. בג'ונגל הסחות הדעת המודרני איך תגרום לאנשים לשבת ולהקשיב לך חמש דקות מלאות?

    רובנו מדלגים על פרסומות, אנחנו מחכים כמה שצריך ביוטיוב ולוחצים על כפתור הדילוג. זה די מתבקש בהתחשב בכך שאנחנו רוצים להגיע לתוכן שביקשנו בלי למסור את תשומת ליבנו היקרה לתוכן שנכפה עלינו. לכן חברות רבות היום כבר מבינות שפרסומות זה מדיום שיווקי ששייך לעבר. כדי לשווק היום צריך ליצור תוכן שגולשים יאהבו בזכות עצמו. כי תוכן שהלקוח רוצה בו, תוכן שהלקוח מזמין, לא מדלגים עליו ולעיתים אפילו שולחים לחברים.

    אז אולי הגיע הזמן שנדלג גם אנחנו על פרסומות ונעבור הלאה - סרט תדמית לעסקים זה הפרסום של העתיד. אנחנו בהיילנדר יודעים ללכוד את היתרון היחסי שלכם בסרט וידאו ולייצר דרכו תדמית שקהל הלקוחות שלכם יתחבר אליו.

    לאחר תהליך יעיל ויסודי אתם תקבלו סרט תדמית לעסקים / עסק שלכם שהוא משעשע, מעניין ושתוכלו להתגאות בו. כזה שהצופים בו ישלחו לאחרים. כדי שאנשים ישמעו מה שיש לך להגיד צריך להגיד זאת בצורה שתרתק אותם למסך, דרך שימוש בדמויות חביבות, דימויים חזקים ומנה גדושה של הומור (גם חמידות עובדת נהדר – תלוי בחברה או במוצר).

    סרטי תדמית לעסקים

    סרט תדמית לעסקים יביא לכם ניצחון בתחרות

    סרט תדמית לעסקים צריך להעביר מידע שמבדל את העסק שלך מהתחרות. הוא צריך להעביר מסר שאפשר להתחבר אליו, אך במקרים רבים גם יש הכרח לתת מידע כללי - תחום פעילות העסק, מועדי השקת מוצר, תנאי מבצע וכו'. אנשים כנראה לא ישבו לקרוא עליכם ולא ירצו לשמוע פרטים יבשים להנאתם. לכן צריך להכניס את הפרטים האלה במסגרת עלילה או התרחשות שתשאיר אותם מעוניינים ומסוקרנים. סרט לעסק צריך לספר מי אתם מבלי שברור לצופה שזה מה שהוא עושה. להעביר תוכן באמצעות אווירה והומור זאת המומחיות שלנו!

    סרט תדמית לעסקים חייב להיות קצר וקולע - אחרת, יש סיכוי שלא יצפו בו עד סופו. מומלץ להגביל את הסרטים לפחות משתי דקות וחצי. יש לכם יותר מידע ומלל להכניס? עשו זאת בסרטון הסבר נפרד שיופיע באתר.

    לכן הסרט חייב להיות מאוד ממקוד – לבדל היטב היבט תדמיתי או תכונה מסוימת שאליהם תרצו למשוך את תשומת הלב . לרוב סרטון יהיה מהיר ואולי קצת חצוף. לא צריך להכיל בו את כל קורות העסק. הרבה עסקים חושבים שזו ההזדמנות לספר ללקוח על העסק ולכן צריך לספר הכל. אל תעמיסו על הלקוח. ספרו את המידע העיקרי על העסק או תמצית של המסר שאתם רוצים להעביר. המטרה היא ליצור רושם ראשוני טוב – מה שנקרא בתעשייה טיזר.  סרט תדמית טוב מייצר חיבור למותג דרך חוויה ולא דרך מידע. מידע צריך להיות רק במידה שהוא דרוש כדי להסביר בכלליות על מה מדובר ואף להשאיר חלקים נבחרים חסרים כדי ליצור סקרנות שתמשוך את הצופה פנימה לחקור ולגלות יותר על המוצר ועל העסק .

    סרטי תדמית לעסק

    סרטי תדמית רבים כבר הפכו להיות הפנים של העסק. צריך פנים כדי להתחבר למשהו. דרך הפנים שלכם תשדרו לציבור את אווירת העסק ותוכלו ליצור רושם חיובי. אל תישארו מאחור, עידן המידע והתרבות הטכנולוגית של היום לא מחכה לאף אחד. 

    היילנדר זמינה עבורכם על מנת לבסס את המותג שלכם ברחבי הרשת ולהביא לכם קהל לקוחות חדש ונאמן, שמזהה אתכם עם תוכן טוב ועם הערכים שמנחים אותו.