English
שירותיםServiceתיק עבודותjobהרשמוnewsletter
ליצירת קשר/ קבלת הצעת מחיר
ליצירת קשר אנא מלאו את הטופס או חייגו 03-9191618
LinkedInLinkedIn
התקשרו: 03-9191618
היילנדר הפקות
8942Ban

סרטוני תדמית

  • תפקידם של סרטי תדמית הוא יצירת דימוי חיובי עבור עסק בעיני הלקוח הפוטנציאלי. ישנו הבדל מהותי בין פרסומת בטלוויזיה לבין סרט תדמית. פרסומת בטלוויזיה "נכפית" על הצרכן הפוטנציאלי ואילו סרט תדמית הינו מסר שיווקי ממוקד שנדרש על ידי הצרכן באינטרנט או בסלולרי בדור השלישי. סרט תדמית הינו אמצעי מדיה חדש יחסית אשר נפוץ בעשר השנים האחרונות ומיועד בעיקר לחברות בינוניות וקטנות מהסיבות הבאות:

    1.אין צורך בתקציב גדול להשיק את המוצר במדיה ה"גדולה" טלוויזיה.

    2.טכנולוגיית הפס הרחב מאפשרת צפייה ב סרטי תדמית כמידע משלים ללקוחות פוטנציאליים.

    3.הצגת הסרט כהקדמה בפגישה עסקית, או בכנסים ותערוכות תורמת להעצמת הפעילות העסקית.

    4.בין אם שליחה באמצעות קישורית באי-מייל, או באמצעות קליפ בדור השלישי, המסר המוצג לקהל היעד הפוטנציאלי נקלט באופן חיובי, מכיוון שנוצר פילוח מקדים לגיל, מין ושכבה סוציואקונומית

    לסרט תדמית, גם אם הוא קצר, יכולה להיות אפקטיביות גבוהה, יותר מאשר של חומר מודפס. סרטים יכולים להעביר מסר דרך מספר חושים בו זמנית ובכך יתרונם המשמעותי על כל אמצעי פרסום אחר. לדוגמא סרטון תדמית אנימציה מקדם את הפעילות השיווקית בחברה תוך חידוד מסרים ייחודיים. ככלל סרטוני תדמית אנימציה מועברים לרוב בצורה משעשעת תוך שילוב דמויות ואיורים מצויירים. 

    נכון להיום גולשים באתרי אינטרנט מגיבים באופן חיובי פי 2.4 לסרט מאשר לתמונה או טקסט.