מהם סרטוני תדמית ולמה צריך אותם?

מהם סרטוני תדמית ולמה צריך אותם?

כאשר באים לדבר על תדמית של עסק או של גוף כלשהו, חשוב להבהיר ראשית על סרטוני תדמית מהם. סרטוני תדמית הינם סרטונים של קטעי וידאו קצרים אשר למעשה אמורים לתמצת תוך זמן קצר את המהות העיקרית של הגוף אותו מעוניינים לפרסם, להסביר על הגוף, על השירות אותו הוא נותן ובמה הוא מתייחד מן השאר, זה היה הסבר למהם סרטוני תדמית על רגל אחת.

מה הערך העסקי בהפקת סרטוני תדמית?

הערך, המשמעות והחשיבות העסקית הגדולה ביותר סרטוני תדמית זה כמובן השיווק והפרסום של העסק אשר מטרתם לקדמו להצלחה. למעשה, סרטוני תדמית הם דרך שיווקית לפרסום העסק או הגוף אותם הם מעוניינים להראות במספר דקות של וידאו והמחשה ויזואלית. סרטוני תדמית של חברות יכולים להעלות לרשתות החברתיות, לאתר העסקי, במודעות פרסום במנוע החיפוש וכמובן בכל דרך אשר תסייע להגיע אל לקוחות פוטנציאליים. לדוגמא: מכללה שמבצעת קורס בגרות במתמטיקה 5 יחידות, מבצעת פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ומעונינים לבצע סרטון תדמית לקורס.

כיצד בונים תדמית עסקית נכונה?

על מנת שתיווצר תדמית נכונה ומזמינה לגוף העסקי אותו אתם מעוניינים לשווק ולפרסם יש להשקיע בתחום של השיווק העסקי. לקוחות אשר גולשים באינטרנט ומעוניינים לקבל אינפורמציה על שירות מסוים יעדיפו כמובן סרטוני תדמית על פני קריאה ארוכה של תחום השירות שלכם. לכן על מנת ליצור סרטוני תדמית בצורה מקצועית תזדקקו לאנשי מקצוע מן השורה הראשונה שידעו לתמצת בסרטון קצרצר את כל היתרונות והאינפורמציה הרלוונטית וההכרחית לגבי הגוף העסקי שלכם אותו אתם מעוניינים לשווק.

אילו סוגים של סרטוני תדמית יש בעצם?

כמה מסוגי סרטוני התדמית לדוגמא:

  • סרטוני תדמית למיתוג של חברה מסוימת – סרטוני תדמית מסוג זה בעיקר יציגו את החברה עצמה את השירות שלה ואת היתרונות שלה על פני מתחרים אחרים.
  • סרטוני תדמית של מוצר – סרטוני תדמית מסוג זה באים במטרה להציג מוצר מסוים ללא קשר לחברה שהוא מגיע ממנה. המטרה היא להראות את יעילותו של המוצר ובכלל להכיר אותו לצופים.
  • סרטוני תדמית להדרכה לגבי מוצר מסוים – סרטונים אלו למעשה באים להדריך לפי שלבים את השימוש במוצר כלשהו, זהו סרטון הסברתי לכל דבר.
קרדיט: freepik
דילוג לתוכן