למה לעבוד איתנו?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שתקבלו עבודה איכותית, תוך עמידה בלוחות זמנים סטודיו היילנדר הפקות הוא הפיתרון המושלם עבורכם.

בזכות וותק וניסיון מקצועי של שנים, הבנה שיווקית ומגוון שירותים ייחודיים, נוכל להתאים את העבודה בדיוק לצרכים שלכם וכך תיהנו ממוצר מקצועי שתפור לקהל היעד שלכם.

אנחנו תמיד בחזית הטכנולוגיה – בתחום שמתחדש כל הזמן, כמו אנימציה, יכול להיות שאין לכם זמן לשבת מול האינטרנט ולהתעדכן בטרנדים האחרונים בתחום. אנו תמיד מעודכנים בטרנדים העכשוויים ומעמידים לרשותכם את כל הידע והניסיון בתחום, כדי לתת לכם את המוצר הטוב ביותר.

כישרון ייחודי לשילובי אנימציה וויז`ואל לא שגרתיים לצד עיצוב דמויות אייקוניות וכובשות יהפוך את המוצר שלכם לייחודי. הערך הוויראלי שלו יעלה ואנשים ירצו להפיץ את המוצר לחבריהם, ולו רק בזכות הקריאייטיב והאסתטיקה שלו.

מכיוון שאנחנו בוטיק לאנימציה, איתנו כל פרויקט הוא יחיד במינו, על דרישותיו, הלו"ז שלו והתוצאה הסופית הנדרשת, כל פרויקט מקבל הרבה תשומת לב ורגישות לפרטים הקטנים. לכן לפני כל תחילת העבודה, ננתח יחד את הפרויקט באופן מעמיק ונתאים את המוצר באופן אישי במיוחד לצרכים שלכם.

שווה להפיק אצלנו סרט תדמית 

הבסיס של כל פרוייקט הפקת סרט תדמית הוא רעיון, בהיילנדר אנחנו מבצעים עבורכם פיתוח רעיונות וכתיבה מקצועית, אנו עובדים עם התסריטאים, הקופירייטרים ואנשי התוכן ישראלים ואמריקאים המובילים בתעשייה שעשו כבר מאות פרויקטים מסחריים וקמפיינים פרסומיים ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו רעיון מדליק ומקורי ושהתסריט יהיה מקצועי.

ארגז הכלים שלנו מלא ביצירתיות, ידע ודמיון, בהיילנדר הפקות עומדים לרשותכם מגוון יכולות שיסייעו לכם לקבל עבודה איכותית, אפקטיבית וזכירה: יצירתיות רעיונית, יחד עם דמיון פורה, אהבה ותשוקה אמיתית לאנימציה.

הפקת פס קול

היילנדר הפקות מומחית גם בהפקת פסקול לסרטונים. בהיילנדר אנחנו לוקחים על עצמינו גם את הפקת הפס קול, יש לנו נסיון רב בהפקת פס קול המותאם אישית לדרישות הפרויקט, אנו עובדים עם עשרות קרינים ומדובבים בשלל שפות. כל השירותים שאתם צריכים במקום אחד = חסכון בזמן וכסף!

אנו מייעצים לכם מה הכי מתאים לפרויקט שלכם, איזה טכניקה לבחור ? פלאש? קאאט אאוט, אולי קלאסית? אולי בשילוב עם אפטר-אפקטס? אתם חופשיים לבחור טכנולוגיות וטכניקות שונות בהתאם למסרים השונים של כל פרויקט. תיהנו מחופש יצירתי ותקבלו מוצר מצוין המתאים בדיוק לצרכים שלכם! מבטיח שהעבודה שלכם תבלוט בשטח.

אין צורך לדאוג ולהילחץ במהלך העבודה. בהיילנדר הפקות, יצירתיות אומנותית הולכת יד ביד עם התנהלות עסקית אחראית ונעימה. ההקפדה על שקיפות, זמינות ונכונות מלאה לקבלת משוב והטמעתו הופכים את תהליך העבודה למהנה ובטוח. תוכלו להיות רגוע בידיעה שהפרויקט שלכם יוגש בזמן, לפי כל הדרישות ובלי שתצטרכו לבזבז אנרגיה מיותרת.

בזכות זה שאנחנו חברה מוכרת וותיקה שעשתה כבר המון פרויקטים בצורה מוצלחת בתעשייה וביחד עם הטאלנטים הטובים והמוכשרים ביותר שאנחנו עובדים איתם, תוכלו לדעת שהעבודה שלכם תעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ויצירתיות.

דילוג לתוכן