להשיג מקסימום חשיפה לעסק שלכם בזכות סרטון תדמית

אנחנו חיים בעולם ויזואלי ובהתאם סרטוני תדמית הם מוצר פופולרי מאוד ובמידה רבה הכרחי עבור כל עסק או ארגון שרוצים למתג את עצמם וליצור עניין. כדי להפיק מקסימום תועלת מכל סרטון שכזה מומלץ להקפיד על מספר דגשים חשובים.

תהליך עבודה מסודר

ההמלצה הראשונה היא להיצמד לתהליך עבודה מסודר. עם חברת פרסום שאמונה על העברת המסרים הנכונים עבור כל חברה, בדרך האפקטיבית ביותר ובהתאם לקהל היעד שלה, אתם בידיים מקצועיות ויכולים לדעת בוודאות שהתוצר יספק את הסחורה.

השלב הראשון בתהליך הוא תסריט. למעשה עוד קודם לכן נדרש אפיון מדויק של המטרות הספציפיות של הסרטון, של קהל היעד שלו ושל ה-DNA העסקי שלכם. על בסיס זה מועלים מספר רעיונות ומתוך זה הנבחר מפותח התסריט.

השלב הבא הוא יצירת סטוריבורד. מטרתו: לאפשר לכם להתרשם לא רק מהרעיון הכללי אלא גם מהדרך שהוא בא לידי ביטוי ויזואלי. הסטוריבורד הוא למעשה מעין סקיצה של הסרטון, ולאחר שהוא מאושר אפשר להתקדם לעיצוב מפורט של כל האלמנטים הגרפיים בסרטון – רקעים, דמויות, פונטים וכו'. בשלב הבא מייצרים את האנימציה או יוצאים לצילומים, בהתאם לאופי סרטון התדמית והשלב האחרון הוא הוספת קריינות וסאונד אם יש בכך צורך.

תוכן בעל ערך אמיתי

גם כשהמטרה היא סרטון תדמית, חשוב ליצור אותו כך שהוא יספק ערך מוסף אמיתי לצופים בו. לשם כך כדאי למצוא תשובות – מפורטות ומעמיקות ככל האפשר – לשאלה מה בעצם מחפשים הגולשים הרלוונטיים מבחינתכם. תוך כדי חיפוש התשובות תוכלו להכיר טוב יותר את קהל היעד שלכם, הן הלקוחות הקיימים והן הלקוחות הפוטנציאליים, כך שהתועלת כפולה: גם תדמית משודרגת וגם הבנה טובה של צרכי הלקוחות כך שיהיה לכם קל יותר ליצור איתם את האינטראקציות הרצויות מבחינתכם.

שאלות נוספות שיעזרו לכם ליצור סרטון תדמית סוחף הן מהם הפחדים של הלקוחות, איך אתם יודעים לספק להם מענה, איך הוא ירגיש אחרי שיקנה מכם מוצר או יזמין שירות ומהם היתרונות שלכם על פני מתחרים בענף.

מבחינת סגנון, ההמלצה היא לדבר אל הצופים בגובה העיניים אבל לא לחשוש להפגין בקיאות מקצועית וסמכותיות. חברת פרסום מנוסה תעזור לכם למתג את עצמכם כמובילים בתחום הפעילות תוך כדי מתן ערך של ממש לכל מי שיצפה בסרטון ובהתאם הגדלת הסיכוי לוויראליות ובזכותה חשיפה רחבה מאוד במינימום השקעה.

האם לכלול חוות דעת של לקוחות קיימים בסרטון?

חוות דעת חיובית של אדם שכבר קנה מכם מוצר או שירות היא כלי שיווקי יעיל מאין כמותו. העדויות, שנקראות גם טסטימוניאלס, או בקיצור טסטות, נתפשות (ובצדק כמובן) כאמינות מאוד, ועוזרות לחבר את הצופים בסרטון לערכים החיוביים של העסק ולכדאיות האינטראקציה איתו.

לצורך איסוף הטסטות אין צורך בציוד משוכלל – כל מה שעליכם לעשות הוא להקפיד על סאונד איכותי כדי שהדברים יישמעו היטב, ועל רקע מחמיא או נייטרלי שלא מהווה הסחת דעת. כדאי להנחות את האדם להתמקד בחוויה האישית שלו ובתועלת שקיבל, וגם לדבר במילים שלו כדי שהעדות לא תישמע מוכתבת. עוד דגש הוא להחתים אותו על אישור להשתמש בחוות הדעת שלו – לקוחות מרוצים ישמחו להמליץ עליכם וכמובן לאשר את השימוש בהמלצה. כדי לדרבן לקוחות שכאלה לעזור לכם בשיווק ולהשקיע זמן מסוים (גם אם קצר), תוכלו לצ'פר אותם בהנחה על הקנייה הבאה או במבצע אחר.

דרך אפשרית נוספת שבה חברת פרסום דיגיטלי משתמשת כדי להגביר את מידת החשיפה של סרטוני תדמית היא העלאת מודעה ביוטיוב, עם כותרת אטרקטיבית ומילות מפתח חכמות.

דילוג לתוכן