כל סטארט אפ מגיע לרגע שהוא צריך סרטון אנימציה, מה עושים?

אז אולי נעשה סרטון?

המשפט הזה, או המחשבה הזו, ודאי עברה לכם בראש או נאמרה מתישהו באחת הישיבות, אבל תחת המילה סרטון מסתתר עולם שלם של אפשרויות, מטרות וקהלי יעד. אז מה עושים?

הדבר הראשון שעלינו להחליט יחד הוא: איזה סוג של סרטון מתאים לכם. האם אתם זקוקים לסרטון תדמיתי המדגיש את היתרונות של העסק וערכיו? או אולי סרטון אנימציה להצגת חזון או פרויקט עתידי? או סרטון הדרכה, קורס או הרצאה המציע למידה מרתקת דרך כלים מודרניים ולא שיגרתיים?

ניסיון רב שנים בהפקת סרטים

יש לנו שנות ניסיון רבות בעולם הפקת הסרטונים, הפרסום והשיווק (תוכלו להכיר אותנו טוב יותר כאן). אנחנו מתמתחים בהפקת ועריכת סרטים, מסרט תדמית לעסק, סרטי הדרכה ולמידה, סרטי קורסים (לדוגמא סרט אודות קורס אפטר אפקטס) והרצאות, סרטי גיוס כספים, תכניות טלוויזיה וסרטים תיעודיים.

המומחיות שלנו היא בלקחת את הסיפור, את המסר השיווקי או הקורס וההרצאה שלכם ולעשות להם "המרה" לעולם הסרטים בצורה ממצה, יצירתית ומעניינת בווידאו ובאינטרנט.

דוגמא לאחד הסרטונים שהפקנו

פיצוח הצורך האמיתי של המותג שלכם

עיקר המחשבה והעבודה שלנו היא להבין מהם הצרכים שלכם, ואיך אפשר להשיג אותם בצורה הטובה ביותר. לצורך כך נבנה לכם אסטרטגיה ונשלב בה את האלמנטים הנכונים שאיתם מומלץ לעבוד. פיצוח הצורך בצורה נכונה יוצר את הדיוק אותו אנחנו רוצים להעביר לצופה. הדיוק הזה הוא הסוד. הוא יעזור לנו להניע את הצופה לפעולה.

המוצרים שלנו:

סרטי מוצר ותערוכה – המטרה: להציג את היתרונות שלכם, למכור, להעמיק מודעות ועוד. למעשה זהו סרטון פרסומת לכל דבר ועניין.

סרט תדמית לעסק ולחברה – המטרה: להציג את העסק שלכם, את הערכים שלו, את הייחודיות שלו, ולא מוצר אחד ספציפי.

סרטי הדרכה – המטרה: להסביר בצורה פשוטה ויעילה איך לעשות שימוש בשירות או מוצר או להטמיע צורות, נהלים ודרכי עבודה.

סרט אנימציה – המטרה: להעביר מסרים בצורה יעילה ומדויקת בצורה יצירתית, הפורצת את גבולות הדמיון, מעוררת התפעלות ומניעה לפעולה.

הפקת סרטונים שיווקיים וויראליים – סרטונים שמטרתם לשווק ולגרום לבאז סביב מוצר או שירות.

דילוג לתוכן