מעוניין ליצור סרטון אנימציה עבור האפליקציה שלך?

חברות רבות, בעיקר חברות סטארט-אפ, בוחרות לייצר אצלנו בהיילנדר הפקות סרטונים, בין אם וידאו ובין אם אנימציה, לצורך שיווק או הסבר על האפליקציה שלהם. סרטון אנימציה והכל בהתאם לתקציב שאתם יכולים להשקיע. להלן מספר יתרונות של פירסום כזה וטיפים לפיתוח אפליקציות

סרטוני תדמית כדרך למינוף אפליקציית פייסבוק

אפליקציות לפייסבוק בהן משווקים מוצרים שונים ע”י משחק החלו לתפוס תנופה בזמן האחרון. באפליקציות אלו, הגולש משחק להנאתו במשחק אינטראקטיבי (למשל בבלס) הגורם לו הנאה או משחק טריוויה בו מובטח לו במידה ויענה על השאלות נכונה פרס.

אם כן אנו מזהים 2 אפשרויות בהן ניתן לגרום לגולש להשתמש באפליקציה:1. ע”י פרס 2. משחק מאתגר. ברצוני לחשוף שיטה נוספת בה ניתן לשווק את האפליקציה ויראלית ולמתג חברה. שימוש בסרטונים שיווקיים (סרטי תדמית) באפליקציה.

כיצד אפליקציה כזו עובדת?

אפליקציה כזו בנויה על שליחת סרטונים מגולש אחד למשנהו לרגל חג או אירוע מסוים, למשל לקראת חג הפסח יכולה חברה מסוימת להפיק מספר סרטונים. הגולש יוכל לבחור מבין הסרטונים איזה הוא חושב שהכי יכול להתאים לבן משפחתו/חברו, ולשלוח אותם כברכה לחג שמח. הסרטון יופיע בקירו של מקבל הברכה והאפליקציה תקבל חשיפה אדירה בין הגולשים שיתחילו להעביר אותם בין איש למשנהו ולייצר ויראליות ובאזז סביב האפליקציה.

אין צורך לקנות מדיה ולשווק את האפליקציה ע”י באנרים באתרים מובילים, האפליקציה משווקת את עצמה בעזרת סרטוני תדמית מה שכן יש לדאוג כי לסרטונים יהיה תסריט מושך ומשעשע, עשוי באופן מקצועי ומעניין וללא אזכורים מסחריים חריגים. כלומר, סרטוני תדמית שהגולשים ייהנו להעביר כי פשוט הסרטון משעשע אותם וגורם להם הנאה ולאו דווקא כי הם מעוניינים בפרס.

מה נרוויח מאפליקציה כזו?

יצירת סרטונים עבור הסלולאר – מיתוג שיווק ויראלי – אין צורך בקניית מדיה יקרה – האפליקציה משווקת את עצמה חיזוק הקשר עם הגולש. וכל זה במחיר זול יחסית לפרסום בעיתונים/רדיו/טלוויזיה.

קרדיט: freepik
דילוג לתוכן