חשיבות של סרטון תדמית לפרסום גני אירועים

עולם האולמות אירועים וגני האירועים הינו תחום פורח ומתפתח אשר הופך לתחרותי וקשה יותר משנה לשנה. על מנת להשיג יתרון על המתחרים בענף האירועים, יש לבצע מהלכי פרסום יצירתיים, מקוריים ולא שגרתיים אשר ימשכו את הקהל הפוטנציאלי ויגרמו לו לזכור את גן האירועים שלנו ובסופו של דבר, ישכנעו אותו לסגור את האירוע שלו אצלנו. אחד מכלי הפרסום החזקים והיעילים ביותר הקיימים בשוק הינו סרטון תדמית.

לדוגמא, אם אנו מעוניינים לפרסם גני אירועים בשרון אנו נפרסם נרצה להגיע לכל אדם באיזור השרון אשר יש סיכוי שיקיים אירוע בזמן הקרוב, נגרום לו להכיר את גן האירועים שלנו וניטמע לו בראש בצורה כזו, שכאשר הוא או בני משפחתו יעמדו לפני החלטה היכן לקיים את האירוע, אותו אדם שנחשף לסרטון התדמית שלנו יהיה מעוניין לקיים את האירוע בגן האירועים בשרון שלנו.

מה זה בכלל סרטון תדמית?

סרטון תדמית הינו קטע וידאו קצר אשר מתכלל מספר מסרים מרכזיים ומועבר בצורה פשוטה וברורה לקהל היעד. את סרטון התדמית ניתן לביים, לערוך, להנפיש ולקריין בצורה חופשית וגמישה כאוות נפשכם על מנת להעביר את המסר השיווקי בצורה הטובה ביותר ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר בפרסום. בעזרת סרטוני תדמית לגני אירועים, או לכלל סוגי העסקים האחרים, ניתן להגיע להחזר הוצאות פרסום (ROAS) גבוה מאוד ביחס לכלי פרסום אחרים.
יתרון נוסף של סרטוני התדמית הינו שהם מועברים בצורה ידידותית וקלילה כך שהם גם גורמים לקהל לפתח רגש חיובי על העסק שלנו ולאהוב את מה שהוא מיצג.

סרטון תדמית לפרסום גני אירועים הוא בדיוק מה שעסקים מכל הסוגים צריכים בשביל לקבל פרסום איכותי ויעיל אשר יתן להם יתרון על המתחרים החזקים ביותר שלהם.

אילו סוגים של סרטוני תדמית ניתן להפיק?

סרטוני תדמית משמשים למגוון רחב של מטרות בעולם העסקי ואלו חלק מהן:

ראשית, ניתן להפיק סרטון תדמית על מנת לפרסם את העסק שלנו ולהיחשף לכמות גדולה של לקוחות פוטנציאלים. מטרה נוספת הינה חשיפה של מוצר מסויים אשר אנו מעוניינים שיכירו אותו גם מחוץ למעגל הלקוחות שלנו. ניתן לבצע סרטוני תדמית אשר יציגו את המוצר, את השימושים בו ואת היתרונות שלו לעומת שאר המוצרים המתחרים בשוק. שיטת פרסום זו נפוצה מאוד בעולם הטכנולוגיה והאפליקציות, משום שהיא מאפשרת להסביר דברים מסובכים בצורה פשוטה ומובנת.

מטרה נוספת איננה פרסומית, אלא הדרכתית. ניתן להפיק סרטון תדמית אשר מטרתו להדריך את לקוחותינו על השימוש במוצר שלנו. בעזרת הפקת סרטון בודד ניתן לחסוך בכוח אדם אשר מוקדש להדרכות ושירות לקוחות.

דילוג לתוכן