הפקת סרטוני תדמית באמצעות גרפיקה

גרפיקה מאפשרת עולם רחב ומעניין הרבה יותר מהעולם האמיתי, ללא כוח הכבידה ועם תקציב בלתי מוגבל לצילומים גם במאדים.

הפקת סרטוני תדמית בגרפיקה כוללת כמה יתרונות שלא תמצאו בסרטוני התדמית הרגילים, על קצה המזלג (כי יש עוד הרבה) ריכזנו את החשובים ביותר:

איזה סלבריטי תרצו בסרטון?

  • תקציב – כולם רוצים להביא את ג'וני דפ לפרסומת, לא לכולם יש תקציב. מה אם חברת הפרסומת תיצור לכם דמות גרפיקה שנראית דומה לו? האנשים יעשו את ההקשר לבד בראש, אתם תחסכו כסף ולא תפרו זכויות יוצרים בכך שתצרו דמות שדומה מספיק אך לא זהה לחלוטין.
  • תקציב 2 – הלוקיישן הכי מוצלח לפרסם את העסק שלכם התגלה, זהו כפר מהמם בפריז עם נופים משגעים. חסרים קצת בתקציב לטוס לשם? אין בעיה, יצירת כפר בתוכנות גרפיות עולה הרבה פחות מאשר להטיס לשם צוות.
  • אין חוקי פיזיקה – מכירים את הדמות בסרטון האנימציה שרצה באוויר, היא רצה מצוין באוויר עד שהיא מגלה שהיא באוויר- ונופלת. באנימציה ובגרפיקה אין חוקי פיזיקה, אפשר לשחק וליצור אשליות תלת ממדיות, תעתועי ראיה ולשחק עם המרחב.
  • בדיחות ומוסכמות מוכרות – כדי למצוא מכנה משותף מהיר ללקוח, אפשר להשתמש במוטיב שמוכר לו, כמו למשל בדיחה מוכרת מסרטוני אנימציה (דמות רצה באוויר) כך יוצרים קיצור דרך מחשבתי שמקשר את הלקוח לעולם תוכן שמוכר לו ומחבר את העסק שלכם לעולם מושגים הפרטי של הלקוח. בנוסף, זה תמיד מצחיק.
  • אטרקטיביות, מהירות, צבעים וצורה – בפרסומת אמיתית קשה מאוד ליצור פעלולים ותנועות מאוד מהירות, הרי אתם בסך הכל מצלמים סרטון תדמית לא סרט פעולה. אבל בעולם הגרפיקה הכל פתוח לפניכם – כל צבע וכל צורה שתרצו, מהירות ומעברים קצביים בין תמונות.

אלו כמה דברים שסרטוני גרפיקה מאפשרים לכם וסרטונים רגילים לא. נוסיף את העובדה שסרטונים עם שחקנים חיים מוכרים ונפוצים, וסרטוני גרפיקה עדיין חדשים ולכן מעניינים יותר. המטרה בהפקת סרטוני תדמית היא להעביר מסר ללקוח, בחרו את הדרך שהמסר יעבור בצורה הכי ברורה וגם לא ישכח לאחר סיום הצפייה.

יודעים מה אתם רוצים להפיק – דברו איתנו ונהפוך את הרעיון למציאות.

דילוג לתוכן