היילנדר הפקות: פתרונות וויזואליים ושיווקיים בתחום התקשורת החזותית והאינטראקטיבית

חברת היילנדר הפקות מתמחה בהעברת מסרים בתחום: צילום, הפקה ועריכת סרטונים שכיום מהווים גורם משמעותי בקידום האתר במנועי החיפוש וחשיבותו של סרטון איכותי אינה מוטלת בספק. בסרטון מוצלח תוכלו להעביר מידע שלעולם לא תוכלו בדרך אחרת.

ניסיונה העשיר של חברת היילנדר הפקות: כולל יצירת סרטונים במגוון תחומים באנימציה וצילום, אנחנו מציעים שילוב ייחודי בין יכולות ניהול פרויקטים, מתן מענה קריאטיבי, הפקה ברמה גבוהה וידע טכני המגובה בניסיון רב שנים באינטגרציה ובמתן שירות.

אנו בהיילנדר הפקות מציעים ללקוחותינו פתרון כולל (Turn-Key Project): ניהול הפרויקט משלב תכנון הקונספט ועד לשלב הביצוע והמסירה הסופית ללקוח. לחברה סטודיו המתמחה מזה למעלה מעשר שנים בהפקות מיצגי וידאו ויישומים אינטראקטיביים למוזיאונים, למרכזי מבקרים ולתערוכות.

אנו מאמינים כי הניסיון הרב ויכולות המשלבות הפקה, פיתוח קונספט רעיוני, עיצוב ברמות גבוהות, ידע טכני וניסיון רב במתן שירות ואינטגרציה – מאפשרים לנו להציע ללקוחותינו טיפול אמין ומקצועי.

חברת היילנדר הפקות מספקת את כל שירותי ההפקה עבור סרטי תדמית, שיווק ופרסום.

החל הצילום `שוט` כזה או אחר למטרות השונות ועד הפקת סרט שלם, מתחילתו ועד סופו:

כתיבת הקונספט הראשוני בשיתוף עם הלקוח, כתיבת תסריט והפיכתו לרשימת צילומים מפורטת (shooting list), תכנון והפקת ימי הצילום, הפקת האנימציות, המוזיקה והקריינות, כל שלבי עריכת הסרט (offline, online), אריזה גראפית ושכפולים.

חברת היילנדר הפקות מתמחה במגוון פתרונות ויזואליים מתקדמים מציעה קשת רחבה של "אטרקציות" לסרטוני תדמית על מנת לאפשר לכם יתרון על פני המתחרים שלכם. צילומי אוויר מרהיבים, הדמיות תלת ממד, סיורים וירטואליים ותכנות אנימציה מתקדמות בשילוב אנשי המקצוע הטובים ביותר מאפשרים הפקת סרטי תדמית ברמה הגבוהה ביותר.

סרטי תדמית הנם אחת הדרכים היעילות לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי ואו הקיים למספר דקות (משימה לא פשוטה בעידן בו סף הגירויים עולה ועולה והסבלנות מתקצרת). הלקוח מאפשר לכם להרשים אותו בזמן מאוד מוגבל ואם תדעו לנצל זאת – הוא יהיה בידיים שלכם. אם לא – הוא יעבור למתחרים שלכם.

חשוב להדגיש שבדיוק כשם שסרטון תדמית יכול להוסיף למיתוג ולשיווק שלכם כך הוא גם עלול להזיק אם לא עושים אותו נכון. הפקה, צילום ועריכה באופן חובבני ישפיעו באופן ישיר על דעת הקהל ולכן, כדאי לבחון את הדברים היטב לפני שיוצאים לדרך ולשאול את כל השאלות.

בחברת היילנדר הפקות, אנו מציעים לכם את כל הפתרונות במקום אחד החל מהתסריט, הפקה, צילום ועד עריכת הסרטון. כל שלב ושלב נעשה ע"י אנשי מקצוע הטובים ביותר בתחום וזאת בכדי להבטיח יצירת סרטים מקוריים, איכותיים ומקצועיים ללא פשרות.

מעוניינים בשירותי מחשוב מתקדמים? לחצו כאן

קרדיט: freepik
דילוג לתוכן