אינטרנט מהיר ואיכותי בכל הבית

אתם גולשים בבית ומרגישים שהמחשב תקוע, שבסלון זה רץ מעולה אבל בחדר שינה הכל איטי, הגיע הזמן להשתדרג ולפנות אל אינטרנט בזק בשביל שתוכלו לגלוש באופן מהיר ואיכותי בכל הבית. האינטרנט עם השנים הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, אם בעבר לא ידענו על קיומו והרבה אנשים לא השתמשו בו כמעט כלל, היום כמעט בכל דקה פנויה או לא פנויה אתה גולש ברחבי הרשת. האינטרנט עבר הרבה שינויים, בתחילתו הוותיקים שבינינו זוכרים שהיה לוקח משהו כמו חצי שעה עד שדף אינטרנט אחד פשוט היה עולה, היום אם תוך 3 שניות דך האינטרנט לא עולה אנחנו יוצאים מהאתר. אז מה זה האינטרנט, איך הוא עובד, למה יש אינטרנט מהיר ולמה יש פחות מהיר, נענה לכם על כל השאלות הללו במאמר הקרוב.

אז מה זה בכלל אינטרנט?

רשת האינטרנט זוהי בעצם רשת רחבה אשר משותפת בכל העולם כולו ובכך מייצרת את כל האנושות כשבט אחד גדול ומאפשרת לנו לקבל מידע מהצד השני בעולם תוך מספר שניות מועטות. הרשת מורכבת מכמה מחשבים ביתיים ושרתים מסחריים. שואלים את עצמכם מה זה שרת, אז שרת זה בעצם מחשב שדולק 24 שעות ביממה, לא נכבה אף פעם ומחובר לרשת ברוחב פס גבוה. בעצם כאשר אתם גולשים באינטרנט ונכנסים אך דף מסוים, אתם נעים על גבי רשת האינטרנט ובכך אתם יכולים לעבור בין מחשבים ושרתים אחרים עד לאתר שאותו אנו מבקרים אשר מאוחסן גם כן בשרת מסוים. כאשר אנחנו נמצאים בתוך דף אינטרנט שאליו גלשנו גם עם זה מגוגל או כל רשת חיפוש אחרת, אנחנו בעצם פונים לכתובת שנקראת ip  שמשמעותה פרוטוקול אינטרנט. על ידי ציון האיי פיי המחשב יכול להבין לאיזה שרת לגשת ואיך להגיע אל דף האינטרנט שאליו אתם מעוניינים לגלוש.

אז איך אנחנו עושים אינטרנט מהיר?

כאשר אנחנו מחוברים לחברות עם שרתים גדולים בעלי פס רחב גדול אנחנו בעצם מחוברים לאינטרנט מהיר ביותר. ככל שיש למחשב יותר משאבים, יותר יכולות ושרתים מהירים, ככל שאנחנו קרובים אל הראוטר שמחבר אתונו לרשת אנחנו יכולים לגלוש באופן מהיר ביותר. לכן לבחור בחברה כמו בזק זוהי בחירה נכונה ביותר, זאת מכיוון שלחברה יש את כל האמצעים של שרתים, מחשבים שיאפשרו לכם לגלוש באופן המהיר ביותר.

עולם העסקים בנוי על האינטרנט

אנחנו רואים שבסופו של יום עולם העסקים בנוי כיום על רשתות האינטרנט, שום מקום עבודה לא יכול לעבוד אם הוא לא מחובר לרשת האינטרנט. היום הכל מתבצע באמצעות המיילים, ענן וכל מה שהאינטרנט מאפשר, כמובן שגם כיום כל עסק בשביל להתקיים חייב לשווק את עצמו בשיווק דיגיטלי ועל כן אנו יכולים לראות כמה האינטרנט חשוב לכולנו.

קרדיט: freepik
דילוג לתוכן