איך להתאים סרטוני תדמית לשוק?

להכניס את כל מה שאתה בדקה וחצי

הפקת סרטוני תדמית מקוריים כוללת תהליך הפקה מלא למרות שהסרטון קצר. צריך הבנה של השוק ויצירתיות כקופירייטרים בכדי להעביר את המסר והאופי של העסק בזמן הקצר של סרטון התדמית.

תהליך הפקה של סרטוני תדמית כולל מציאת קונספט, עיבוד המסר לאורך הסרטון, מלל- קריינות, מוסיקה והוספת אפקטים.

אמנם הזמן של הסרטון קצר, סך הכל דקה וחצי, אך עדיין הוא מצריך את כל השלבים של הפקת פרסומת, בתוספת שלב חדש שהוא עיבוד ותמצות המסר לזמן קצר, תוך כדי שמירה על בהירות המסר ועל עיקר הדברים, כדי לא למסור מסר חלקי או מידע לא מובן בסרטון.

כמה מילים על זמן ההפקה, מחיר, שימוש ומקוריות

זמן הפקת סרטוני תדמית, כולל כל השלבים האלו לוקח בין ארבעה שבועות עד לשישה. מחירם משתנה, אם למשל מדובר בסרטוני אנימציה – טרנד מאוד חזק היום שמושך המון צופים, לבין שימוש באנשים אמיתיים ועוד. רצוי להקציב מראש את הסכום ולבדוק חלופות בהתאם, חברת הפקת הסרטונים תציע לכם כמה אופציות בטווח המחירים שלכם.

יש חברות אנימציה המפיקות סרטוני תדמית שמשתמשות בתבנית קבועה ורק מחליפות את שם העסק ותבנית הצבעים. מרבית הפעמים האנימציות גם יהיו דומות מאוד בין סרטון לסרטון, דבר שיבטל את המיוחדות של הסרטון. כל מטרת הסרטון הוא לגרום לאנשים להקשיב למסר שלכם על העסק, אם האנשים היו מקשיבים לכל המסרים פשוט היינו שולחים להם פלייר עם טקסט, אבל, לאנשים אין היום זמן לפרסומות וסרטוני תדמית ולכן חייב להיות מספיק מעניינים ואטרקטיביים כדי לגרום להם לצפות בסרטון.

סרטוני תדמית באותה תבנית לא מעניינים מספיק, אולי הסרטון הראשון שהופק בדרך זו היה מספיק מעניין, אך כל אלו שבאו אחריו נראים דומים לו ובעצם יגרמו לכם לשלם על תוכן ששום לקוח לא מתכוון לצפות בו. כדי למשוך את הלקוחות חייב שכל סרטון יבנה מחדש, בצורה מותאמת לעסק שלכם, בצבעים של העסק, ושיתכתב עם הסגנון של העסק.

היילנדר תפיק עבורכם סרטוני תדמית אך ורק עם תוכן מקורי, כך תשלמו על סרטון תדמית עם מעוף. כזה ייצר רושם ויהיה ויראלי ולא יראה כמו 100 אחרים שנעשו על אותה תבנית.

דברו איתנו, אצלנו רעיונות מתגשמים 🙂

קרדיט: freepik
דילוג לתוכן