אז שאלו אותך כבר מה הסטרטאפ שלך עושה? סימן שאתה צריך סרטון אנימציה שיסביר

רעיון גדול ומבריק לסטרטאפ כבר יש לכם וכולם בטוחים שזה יהיה שוס. יש גם חברים שמתלהבים ורוצים נורא לעזור. אחרי לא מעט ישיבות הרעיון מקבל צורה, התכנית העסקית מקבלת אופי. אתם סגורים על הכל בצורה מושלמת: איך זה יעבוד, איך זה נראה מבפנים ומבחוץ ואיך זה משפר את איכות החיים של כולנו. עכשיו אתם צריכים משהו אחר כדי להפוך את זה למציאות: משקיעים וכסף

איך מסבירים רעיון שאי אפשר לראות?

הרעיון שלכם באמת גדול, אבל עכשיו צריך להלהיב גם אנשים זרים ומשקיעים מחושבים שלא מחלקים כסף לאף אחד. איך עושים את זה? איך מעבירים את הרעיון שלכם ממילים למשהו שאפשר לראות? (לסטרטאפיסים, אתם יודעים, לא מומלץ להציג עצמם עם מצגות וקבצי PDF. על זה נאמר כבר פעם: "המדיום הוא המסר").

כי הצורה שבה אתם מציגים את הסטרטאפ למשקיעים ולקוחות היא כרטיס הביקור שלכם. חלון הראווה, דרכו אתם מאפשרים למשקיעים פוטנציאליים מבט חטוף פנימה, לתוך הראש והמחשבות שלכם. הם חייבים לראות שם משהו אחר, חדשני. משהו שהם עדיין לא ראו וכזה שבאמת ובתמים יכול להזיז הרים ולשנות דברים. משהו ששווה להשקיע בו הרבה מאוד דולרים. אז מצגת פאוור פוינט?

הפקת סרטי אנימציה לסטרטאפים

הפתרון: הפקת סרטון תדמית של 90-60 שניות, מהיר, קליט, אחר. למה? כי הדרך היחידה להמחיש את המחשבות והרעיונות שלכם לגבי מוצר שאפשר (בינתיים) רק לדמיין, היא סרטון אנימציה. זהו מדיום שהמוטו שלו הוא `אם אתה יכול לדמיין את זה, אפשר להראות את זה`. הפקת סרטון אנימציה תאפשר לכם להציג בצורה ברורה מוצרים שעדיין אינם קיימים בפועל וגם כאלה שאינם מוצרים מוחשיים (למשל מעולם התקשורת או המחשוב). לא משנה אם הסטרטאפ שלכם הוא בתחום הביומד, האינטרנט, הDNA, הגאדג`טים, דחיסת וידאו, מיקרו-צ`יפים, ננו-טכנולוגיה, בינה מלאכותית או משהו אחר.

אגב, זה נכון גם כשהסטרטאפ שלכם במצב מתקדם יותר, כלומר, כזה שכבר יש מוצר קיים שעכשיו יוצא לשוק, עדיין צריך להציג את המוצר ללקוחות או מפיצים פוטנציאליים.

דוגמא לאחד הסרטונים שהפקנו

בקיצור: 10 יתרונות להפקת סרטוני אנימציה לסטרטאפים

בעזרת הפקת סרט אנימציה לסטרטאפ שלכם תוכלו:

  • להציג איך המוצר עובד גם לפני שייצרתם אותו.
  • לייצר תחושה של מוצר מתקדם וטרנדי.
  • להפוך את המוצר או השירות שאתם מציעים למושך יותר, צעיר יותר ודינמי ולהעלות את ערכו הנתפש.
  • לתת למערכת "משעממת" שידרוג ויזואלי בעזרת אנימציות ואפקטים גרפיים.
  • להפוך מידע יבש למרתק ודרמטי.
  • להפוך כל דבר לחדשני ופורץ דרך.
  • ליצור אפקט שלא תוכלו ליצור עם תמונות "מציאותיות".
  • להראות איך המוצר או השירות שלכם פותר בעיה ומועיל לחיי היומיום.
  • להציג את הרכיבים הפנימיים של מוצג מורכב.
  • זמן הכנה קצר יחסית ופנייה בינלאומית למגוון קהלים.
דילוג לתוכן